måndag. :)

måste bara börja med att säga att mina bloggande vänner har svikit mig.
 sanna och marika, känn er träffade... :p

idag är det måndag, hade två lektioner på förmiddagen, sen slutade jag, tack:D

i fredags var det klassfest hos ida-maria mitt ute i skogen, mycket trevligt får man säga:D
åkte hem runt 00. somnade runt halv tre, vaknade innan sju. tack hanke!

tänkte att lördagen skulle bli en sovdag, men nae. vid 18 åkte jag  o jocke till värnamo med sofia, sara, andy, erik o emil.
tack sofia för att du hade kollat vart vi skulle! haha. irrade runt en stund innan andy frågade nån på stan om var vi var typ.

btw, på vägen dit låg sofia först, sen andy, sen jocke o jag. helt plötsligt ser jag en älg på vägen, så jocke börjar bromsa.. men varken sofia eller andy bromsar.. sen efter ett tag gör dom det, och då är älgen nära.
sofias förklaring på detta: "jag trodde att det var fyra kråkor"

på söndagen sov jag iaf till efter kl 9.. första gången sedan hanke kom in i mitt liv...


har även ringt och klagat på locellus idag, det är fem veckor sedan någon spydde på hela våran balkong, och dom gör ingenting åt det. ska springa och spy på deras balkong så får vi se vad dom säger. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0