tejpade fingrar:)

in case you didn't know....
...allt blir så mycket svårare om man tejpar ihop tummen med pekfingret på högerhanden.
hanke råkade bita mig mellan dom två fingarna i förrgår, och det bara spricker upp varje gång jag rör fingrarna, så idag har dom fått vara tejpade. haha

en sak till, som är lite kul, är att om någon vill ha, så har kjell recept på daggmaskhamburgare hemma. :)

kan ju vara spännande att prova.. haha

iaf, idag har jag haft historia i två timmar, mickrobiologi&genetik i en timma, lunch och sen religion. slutade 13:30. tack:D
kollade på en film från koncentrationsläger på religionen. så tyst har det aldrig varit  i våran klass.

nu blir det att komma på någon mat till jocke och mig, för det lär inte han göra... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0