äppelhundar.

ja, igår åkte då hanke tåg för första gången i hans liv.
valde att ha honom i mitt knä, eftersom det satt en hund bakom oss som han skulle se annars..
han var hur duktig som helst. :D
...tills jag tröttnade på att ha honom i knät och satte ner honom på golvet och han fick syn på hunden.. då tog jag upp honom igen.
ska öva på "kontrollerade hundmöten" när vi börjar skolan igen. känns bättre.

iaf så åkte vi till eksjö och hälsade på sanna och tascha.
vi gjorde chokladmuffins:D :D

jag vågade släppa hanke en stund så dom sprang omkring på ett fält eller nåt.
då blev dom glada. :)
fast jag tror fortfarande att tascha tycker att hanke ser konstig ut. hon går omkring och petar på honom med tassen. XD
sen sprang dom omkring lite i sannas trädgård. hanke upptäckte att trädgården kryllade av bollar! (äpplen)
efter nån sekund upptäckte tascha också det, hon måste undrat över varför hon aldrig sett det innan. haha
så då hade vi två hundar som sprang omkring med äpplen i munnarna. haha.



men idag är det onsdag=idol.
jag njuter av att kolla på folk som inte kan sjunga och gör bort sig totalt.
fast vem gör inte det? :P

ska även orkar göra köttfärssås tills jocke kommer hem, han jobbar förmiddag denna veckan.


på tal om mat så börjar jag bli hungrig nu. har glömt äta frukost.

 

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha tascha tyckte att äpplena var jättetråkiga idag när ja sparkade på dom :p yay idol!

2008-09-10 @ 18:53:10
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0