barbie.

okej. idag har jag kollat på en barbiefilm..
jag trodde att den skulle vara rolig. men nae..
så det blev inte så mycket tittande.

nu ska jag snart börja med maten, och sen funderar jag på att kanske göra muffins? haha.
det blev ju så gott igår. :D

btw så vaknade jag före hanke idag, första gången sen jag jobbade och gick upp runt 5.
tror det beror på att det blev lite mycket för hanke igår, åka tåg, träffa tascha, träffa sanna, åka tåg igen.
jag menar, vem blir inte helt dödens efter att ha träffat sanna?!


vi var på hemmakväll igår, dom hade lite godis, vi kom upp i 1,7 kg. xD
åt lite igår, men det lär nog räcka ett tag till. :P
hoppas jag, :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0