Idas dag. :D

idag är det min dag, för jag har namnsdag. :D
fick ett sms av lisa i natt, men annars är det ingen som kommer ihåg mig. :(
iofs är klockan bara åtta. så ni har tid på er! haha

typ det första jag sa till jocke idag var "jag har namnsdag". haha.
bara för att få ett grattis. xD

nu sover han igen, jag tröttnade på att hanke slickade mig på armarna så jag gick ut med honom, nu ligger det aset o sover på min tröja, passar bra nu va?!

igår var vi i möcklamo o lyssnade på mor o far o deras mc-kompisar, mycket trevligt. :)
träfffade jenny och sofia med, vilket inte är varje dag. :p

fast först var vi hos martin o nikki o åt mat på holländskt vis. haha.
man hade varsin pytteliten stekpanna och stekte sen egen mat, det fanns en massa o välja på.
det tog 1 ½ timme att äta.
men det var roligt!

idag händer det nog ingenting. vi ska handla, det är väl typ dagens händelse.
o så ska jag packa skolväska. för imorn börjar skolan. :D
och det ska faktiskt bli roligt. :)
hoppashoppashoppas det går bra med hanke och dom andra hundarna!!
har historia + djurvård imorn, känns som en bra start.
fast sanna den stackaren har väl matte c tror jag. haha
kommer inte ihåg vad marika valde?
suck, nu låter det som om jag har två kompisar.
johanna har med historia! och sofie. :D nu har jag 4. yay!

har klippt håret för dom som inte vet, o sanna vill att jag ska ta kort, men jag vet inte om jag orkar, hon får ju se det imorn. :å

frukost time.
bye!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis på namnsdagen! :å

2008-09-14 @ 10:14:57
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0