kättstorp. :D

..där har jag varit idag. :p
för där bor marika. :å
sanna, jag och hanke åkte dit efter skolan, marika var också med för den delen. :å

marika fick en försenad födelsedags present, sen åt vi tacos, mums!, o spelade gh.
o gick en inspektionsrunda i marikas hus. :p
sen släpade vi med marika ut på en promenad, det var ganska spännande, ingen av oss hade en aning om var vi var någonstans, men typ 1,5 timme senare kom vi till marikas hus igen. :p

åkte till nässjö igen med sanna, vi köpte godis i mängder, :p
fast marika ska få en del av det imorn. :p
är ju skoljoggen imorn med, så vi förtjänar godis. :D haha

idag hade vi förresten en lektion om sårvård och bandagering.
så jag la tassbandage på hanke och elton, en liten och en stor hund.
eller hmm.. det var nog margot jag la bandage på, tror att vi bytte ut hanke mot henne när halva våran grupp hade gjort sitt?
skit samma. jag la bandage iaf. och jag tycker att jag var duktig :p


just nu står tvn på o visar ett program om folk som köper en docka som är precis som en bebis,
det är en docka, som ser ut exakt som ett barn,
 varenda liten detalj, ungen andas tom,
och rör på musklerna lixom, armar och ben osv..
det är jätteläskigt.. och jättevanligt i storbrittanien...

har inte kollat så noga, jag tror inte att dom kan öppna ögonen, vilket kanske är självklart..
eller nu sa dom att endel av dom kunde det. :S
det är faktiskt jätteäckligt..

suck. jag har huvudvärk!
och imorgon har jag religion. yay! och kanske lite projektarbete precis innan vi slutar, sen har jag inga mer lektioner.

Kommentarer
Postat av: marika

ja de va på margot :P

2008-09-30 @ 15:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0