lööördag.

och det är skönt. :p
denna veckan har gått bra iaf. :)
i går hade vi svenska, kollade på en film om skånsk diaekt, o jag fattade inte vad dom sa. :S
sen hade vi fotografering o sen skulle vi göra en uppgift om fågelkvitter. :å vilket gick fort o inte alls var svårt. sånna uppgifter gillar jag,. :D

åkte hem direkt efter det, o jocke hade köpt pizza till mig. yay!
sen gjorde vi inte så mycket mer, busade med hanke, gcik två varv runt sjön och kollade på jönssonligan. haha.
sen gick vi lite i stan o sen somnade jag. :D

idag har det hunnit bli ett varv runt sjön, 4 maskiner tvätt och två korvar med bröd. :p
ska ner till tvätten o hänga upp det sista nu. jag vill ha en egen tvättmaskin och kunna tvätta när jag vill!
jocke är hos sin pappa nu för hans bror hälsade på idag, men jag kände inte för att följa med, känner mig trött o seg.
hanke följde med så jag har det ganska lugnt just nu. :p

ikväll blir det varma mackor och lilla landet lagom, nån komedi grej på femman ikväll som jag tänkte kolla på, det verkar sådär bra, men det får vi se. :)

imorn blir det karlssons, djurkompaniet och middag hos gunilla, jockes mamma. o hanke det aset ska med. :)

måste ladda upp bilder på bdb med. o så måste jag duscha.
att duscha är tråkigt, iaf när man ska duscha för att man måste, typ att håret är fett, man luktar illa, haha, eller nåt annat tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0