marikas dag:D

idag fyller marika 18.
nu kom jag på att jag inte har skrivit till henne än... :å

nu har jag gjort det. hoppas jag väckte henne. mohahah.


idag började jocke jobba vid 5 eller nåt, och slutar vid 5. kul dag för mig också med andra ord, speciellt när man blir väckt av hanke vid 6..
men jag har ju tvättdag idag så jag har ju lite o göra..
och tvätta är ju så kul!!
ska kanske städa lite sen, vi kan inte äta vid matbordet för tillfället, för det är saker där. :å

ska nog göra nåt jättesnyggt paintcollage på marika om jag hittar tillräckligt många bilder..
kan ju göra ett förebyggande till sanna när jag ändå håller på. :å

sen blir det promenader med hanke.
fast först ska jag klippa mig. och jag har ångest. för jag vill göra något annorlunda med mitt hår, men jag har ingen aning om vad. jag passar abslout inte i lugg, då ser jag ut som en överviktig groda. och jag vill inte ha kort hår.. o inte konstigt hår.  hjälp!
det finns typ inget kvar?
har en stark kännsla av att jag kommer gå därifrån med klippta topper och inget annat. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0