mirrors

har kollat på Mirrors nu. den var lite läskig, lite dryg, och den hade världens sämsta slut...
blev ganska irriterad.

i natt har hanke bajsat inne två gånger, och spytt två gånger. :S
antar att han åt nåt i skogen igår, så idag blir det ris för hans del, för säkerhetsskull. :p
åkte bil till skolan, hade religion, sen  skulle det vara skoljoggen, men det regnade som as så johhana, marika o jag skolkade, sanna va sjuk så hon skolkade med :å  kom hem ganska tidigt med andra ord:D
fick umgås lite med jocke, vilket är trevligt, det suger att han jobbar eftermiddag, jag och hanke har ganska tråkigt.

har gjort min musikuppgift idag, den blev nog ganska bra tror jag.

har även fått veta att jag får studiebidrag detta läsåret också, haha.
och inackorderingsbidraget kom idag.
så jocke fick lite pengar av mig, det känns bra. :)
närmare bestämt 2217 kr. haha.

idag ska jag göra pizza har jag tänkt. sen ska jag ut en sväng med hanke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0