rubrik 2

eftersom att jag fortfarande inte kan göra rubriker.. :å
idag är jocke på en bilverkstad och byter olja o filter gratis. :p

o jag sitter hemma o stör mig på hanke som inte kan skärpa till sig o bete sig som en hund ska. :p
hur en hund nu ks abete sig..
jag vet iaf att dom inte ska bita på stolar, hämta saker ur papperskorgen, slänga ner bollen i skurhinken (TVÅ GÅNGER!), putta in bollen under soffan och morra/skälla tills jag tar fram den och lägger den..

men.. han är ju inte så stor än.
imorn ska vi till högagärde o äta våfflor. :D
o på måndag ska sanna o jag hem till marika, så de så. :p
frågan är bara var jag gör av hanke under tiden.. han får nog vara i lägenheten den stackaren, eller så får han följa med. :å
bara inte natassia äter upp honom då :å
fast nisse är nog nästan mindre...

jag är hungrig.
o hanke hämtade ett tuggben...blir lite smått sugen. :p
fast jag ska nog ta en kaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0