rubrik

jag är nog seriöst sämst i världen på att komma på rubriker.

idag har det i vilket fall som helst varit fredag. (fast det är det fortfarande) hade svenska och djurvård. var påväg hem redan vid 11:45 så det var en väldigt bra dag. :)

jocke jobbar däremot över, han kommer hem vid 17.

nästa vecka var vi bara svenska+eget arbete, för linda är i malmö. stackars henne, där bor helena.. ^^
så då slutar vi 9:15, sen blir det klassfest på kvällen hos ida-maria någonstans i ödemarken.

meeen.. idag har jag varit duktig och städat hela lägenheten. :D
ska kanske skura golvet med om jag orkar, jag har träningsvärk överallt sen igår!
har nog varit lite för stillasittande i sommar.. iofs så har jag både jobbat och köpt valp, så jag vet inte om man kan kalla det stillasittandes.. men nåt ska det heta.

jag hade tänkt att jag skulle orka duscha med innan jocke är  hemma. sen måste jag äta nåt. o sånt är tråkigt..

igår bjöd älsklingen mig på cocothai. taaack! :P
det var mums!

ikväll är det då disco på parkeringen under frasses. dom har spärrat av ca en sjättedel av parkeringen med tak, och en liten del av det utan tak.. så det blir ett stooort disco! not.
när hanke o jag gick förbi innan så höll dom på att sätta upp bord eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0