skolan.

idag började skolan.
och jag är så stolt över min lilla plutt!
han skällde inte nåt, han morrade till nån gång mot nikki på tåget, men en halvminut senare försökte dom busa under bordet,  lite misslyckat kanske. haha.

mindre lyckat var ju att chiefen och äxtra bajsade inomhus, och att hanke sen lyckades sätta sig i det så jag fick tvätta honom på lunchen. haha. menmen. :) han fick sig ett bad när han kom hem också.
hade två timmars historia på förmiddagen, vi spelade spel. :p
sen var det lunch, och efter det fick vi sätta kanyler i endel av hundarna i hundstallet, hanke slapp. haha.
jag fick sätta kanyler i en labbevalp. :D jättesöt. :)
o alla var jätterädda i början och ingen ville börja eftersom att hundarna säkert skulle skrika av smärta, men ingen av dom märkte det ens.
eller ja, ankrövens hund märkte det, för hon visste redan innan vad som skulle hända, hon har varit med om det i 9 år nu, tror jag det var iaf. :P

har kollat på epic movie ikväll, i brist på annat, jocke jobbar natt. se inte den.
den var 98% tråkig.
laddar ner P.S I love you just nu, emma skrev att den var bra, så den får en chans.

snart är det dags för hankemat och kvällsrunda, sen blir det tvn och sääääääängen!

saknar jocke. :(
det finns inte så jättemycket o göra, men hanke är ju ett bra sällskap, fast just nu sover han, han var helt slut när vi gick hem från skolan idag, han gick så fint vid min sida. haha.
sen har han typ sovit hela tiden. tror att han har busat större delen av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0