slappdag

tredje dagen efter skolstarten nu då.
helt okej. 3 lekt innan lunch och en efter. lagom o bra. :D

hade mikrobiologi och genetik med kjell idag, något som man var såååååå förväntansfull över. var beredd på världens tråkigaste lektion ungefär. för kjell är konstig!
men ne. :p
Carro: "Kjell, tror du att man hamnar i himelen när man dör?"
Kjell: "hmm.. jag kan ju säga såhär då, att jag tror ju inte att jag gör det.."

vi fick även veta att människan har väldigt mycket genemsamt med tex ängssorken, daggmasken, gräshoppan, tallen och asken. det visste ni inte! haha.

på väg ner till hundarna lite senare disskuterade jag, emma o johanna hur kjell ser ut "behind the clothes", så att säga.
vi tror att han är vältränad.
....och ja, emma tror att han har en lång grej mellan benen. mer säger jag inte.

just nu kollar jag på  idol. katastrof. haha. men kul är det. :D

The Way You Make Me Feeaaaal
You Really Turn Me Oöön
You Knock Me Off Öf My Feeaaaaaaaaat
My Lonely Days Är Göööne

haha.

imorn blir det 3 lektioner + filippinmöte. najs. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0