tisdag.

klockan är tio i åtta och jag har varit vaken i en timma.
tack hanke!

fast egentligen vaknade jag ännu tidigare, när 6 eller 7 brandbilar tutade omkring utanför fönstret.
nyvaken som jag var trodde jag att det brann i huset, men brandbilarna körde förbi. :å

igår var sanna och jag som sagt i jönköping. och vi överlevde. :D
lite smått kul på IKEA; sanna och jag kommer innanför dörrarna, kommer fram till det stället där stackars föräldrar kan lämna sina barn. ida klappar lite på sannas axel och säger något i stil med att "nu lämnar jag dig här och så kommer mamma tillbaka om en liten stund"
just då går en kille om oss. och han glor! haha,
vi dog typ.

jag köpte två burkar och en hjärna på ikea.

sen gick vi till a6. sanna provade byxor i alla möjliga affärer. haha

sen hittade vi en present till marika.
vilket var dagens abslout svåraste uppdrag.. vi skulle ha dödat henne istället..

åkte en sväng förbi skolan på hemvägen, sanna skulle ta skåp. problemet var att det inte fanns några tomma skåp, och treorna har inte ens börjat än.. haha. dom får nog ta och beställa lite mer skåp snart.
sen gick vi upp till 27an för att skrämma vettet ur ettorna, men vi hittade inga, men vi såg danielle, sannas nya toalettkompis. :å

på hemvägen började det regna lite smått, och väl inne i nässjö öste det ner..
fick springa från parkeringen till lägenheten i converse. och vattnet var över trottoarnivå!
vet inte hur hög en trottoarkant är, men 5 cm vatten var det iaf. över nästan hela vägen.
var blööööt när jag kom in.
sen blev jag jättesupermega pepsisugen, så jag fick med mig jocke till hemköp, hanke dumpade vi hos nikki o martin.
då blev även de byxorna och skorna dygnsura, så just nu har jag inga torra skor. byxorna har nästan torkat.

btw så är nästan grusvägen i parken här utanför bortspolad. :D


jaja..
nu sitter hanke i mitt knä och pussas överallt! får nog ta en dusch snart för det är klibbigt!
om typ en timma ska vi åka tåg för första gången i hankes liv. vi ska till sanna o tascha o göra  chokladmuffins:D
yay :P

Kommentarer
Postat av: Amanda

låter om en trevlig dag

2008-09-09 @ 08:21:44
URL: http://fjortiswannabe.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag tycker inte om att vi gjorde bort oss på ikea!

2008-09-09 @ 18:57:16
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0