ledig

då var ännu en skolvecka över, =)
gick från tisdag till idag, tre dagar/vecka är ganska bra tycker jag :p
presenterade grupparbetet lektionen innan lunch och efter lunch kollade vi på film i nån timma om olika hundsporter, en helt okej dag med andra ord :p

sen åkte vi hem och nån timma senare åkte vi till hundklubben och tränade lite, sanna och  tascha kom också, och johanna kom när vi redan hade varit där i typ 45 minuter. haha.
åkte hem efter typ en timmas träning och nu sitter jag här.

det visade sig att hanke inte alls var så trött som han verkade när vi åkte hem innan, för han är full av energi.
har precis lärt honom att sätta en tass på min fot med hjälp av klickern, "tass på" kallar vi det :p,  det tog ca två minuter sen kunde han det, helt utan hjälp från mig dessutom.
ska repetera om en stund igen, sen ska han klara den andra tassen också. =)

förresten så köpte jag ett par jaktbyxor på vägen hem, aka träningsbyxor, som man typ måååååste ha om man har en schäfer eller rottweiler och tränar på brukshundsklubben, alla har det. haha.
dom är fula, men O   M   G   vad sköna dom är! jag förstår varför folk har sånna nu :p

det går inte att träna i mjukisbyxor, för då har jag ingenstans att ha hankes godispåse och lite andra grejer som kan vara bra att ha. och har man jeans och tränar så blir det obekvämt.. så nu har jag bra byxor! :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

och om man har mjukisbyxor finns det en riska att de åker av när hunden hoppar :å la la la aldrig hänt :å

2009-04-16 @ 21:09:07
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0