påskgodis:D

i massor. :D

dagen har varit otroligt spännande.
vaknade en timma innan jocke och läste ut marley boken. sen åt vi frukost, gick ut med hanke och sen åkte vi till accretio och mötte pappa för att jocke skulle övningsköra :)
åkte småvägar till lekeryd, aneby och hamnade slutligen i eksjö och åkte tillbaka till nässjö.
eftersom att jockes mc skulle flyttas från nässjö till högagärde skulle jag hämta bilen som stod parkerad vid accretio vid norrboda.
pappa släppte av mig där och gav mig dosan till dom jättestora och livsfarliga grindarna (iaf om man har tänkt klättra över dom, kan tänka mig att det ser ut lite som vid auschwitz med vassta spjutspetsar längst upp).
jag vandrade den lilla biten till accretio och upptäckte att "oj, jag har punka på bilden.."
ringde desperat till både pappa och jocke och hoppades att dom av någon anledning skulle känna vibrationerna och stanna.. (varför i hela friden skulle dom göra det liksom?!)
inget svar.

ringde hem till mamma när jag insåg att jag var strandsatt mitt i ett inhägnat område.. ^^

typ 30 minuter senare ringer joakim.
då har jag spenderat tiden med att sitta i mina nya och superobekväma mc kläder, dom är okej när man åker mc, dom är inte till för att man ska sitta i dom på en parkering i stekande sol.
dom har ju inte hunnit mjukna upp än rikigt.
när jag efter ett tag på parkeringen kom på att jag hade musik på mobilen kom jag på att jag kunde lyssna på det :)
i första låten som kom upp handlade refrängen om att livet inte alltid blir som man vill.
då började hela situatuionen kännas lite komisk.
haha.
efter en timmas sittande på parkeringen kommer joakim!!
han lånade mammas bil så nu har vi den ståendes ute på parkeringen också.. ska till högagärde på söndag så jag får väl ta med den då.


btw så har jag bott i nässjö i ett år idag. :D
det firade vi med att äta pizza vid sjön :)

Kommentarer
Postat av: marika

ha ha! :P

och grattis till att ha bott i nässjö i ett år :å

2009-04-11 @ 11:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0