påsklov :)

nu börjar påsklovet, det ska bli kul, har ju bara varit ledig i tre veckor alla redan!
jag börjar sakna skolan. haha.
det är segt att bara gå hemma och ha tråkigt.
fast jag går inte bara omkring hemma hela tiden, jag busar med hanke med :p
fast nu sover han i soffan. latmask.

det är segt att inte ha bil..
för det hade varit kul att åka till hundklubben eller nåt nu. på eftermiddagarna är det alltid en massa folk där. suck.
imorn är det iaf allmänlydnad, och på onsdag fri träning, så lite ska vi nog hitta på.

igår började jag rycka hanke, gjorde klart hans vänstra sida, sen hade jag så ont i fingrna att jag fick sluta.. :p
gjorde klart den högra några timmar senare.
idag eller imorn ska han kanske bada :D mohahaha!
det beror på vädret, ska det bli varmt så blir det bad :D

förra veckan var det typ 16 grader i skuggan, hanke blev så varm efter ett varv runt sjön + 20 minuters träning att han la sig på trottoaren och inte orkade gå mer..
hoppas att det beror på att han hade vinterpälsen kvar. det var iaf därför jag ryckte honom. hans ben har typ försvunnit och tappat flera cm i omkrets. haha

nu ska jag plocka ur och plocka in i diskmaskinen.. min absoluta favoritsysselsättning.. not.

när joakim kommer hem ska vi grilla om det inte är för kallt ute :D
grillade i lördags och det var gott! :D

Kommentarer
Postat av: Sanna

tascha vill också träna.. hon vill busa också :å

2009-04-06 @ 11:43:05
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0