påsklovet är över.

idag är sista dagen på påsklovet. så imorn blir det skola för första dagen på läääänge!
ska faktiskt bli skönt.. :)

igår var vi i högagärde och åt påskmat :)
det var jättefint ute så vovvarna fick busa lite i trädgården med. zingo flisade en pinne. hanke sprang omkring som en galen älg med en kampleksak i munnen och bigglez gick runt som tjuren ferdinand och bara luktade på allt. :p

var nere och gjorde ladugården åt patrik för dom var på släktträff. det tog en timme för det var söta kalvar och lamm överallt! så otroligt små söta lamm!
så jag satt och gosade med dom en stor del av tiden :p

fick även veta att jag troligtvis inte får nåt sommarjobb på sjukhuset.. mamma hade frågat gubben eller tanten som har hand om det och han/hon hade sagt att dom främst tar in såna som har jobbat där någon gång innan. så jag står på en lista ifall någon bestämmer sig för att dom inte vill jobba..

btw så var jag på hundklubben med sanna i torsdags och tränade lite, om jag inte har skrivit det :P
och i fredags åkte joakim och jag dit och tränade lite till, så hanke kan typ alla hinder hyfsat bra nu.
sen la vi ett spår också :)

nu kom jag på att hanke och jag skulle ha tränat fotingång tills kursen imorn.. aj då. det har vi bara övat en gång.. i onsdags.. så det kan han nog inte :å

hoppas att alla hundar suger på det så att vi inte är sämst :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0