skärtorsdag :)

idag ska jag och hanke till muntarp och träna med sanna och tascha :)
hoppas hoppas hoppas att det inte är nån annan därute då.

men innan det ska jag köpa mjöl och mjölk så att jag kan fixa lite mat. och så ska jag nog plugga lite med. kanske.
imorn är jocke ledig, vilket betyder att han inte behöver lägga sig vid typ halv tio ikväll. yay! :p

på söndag ska vi äta påååskmat hos mamma och pappa. jag hoppas på påskägg då med :p
det går inte så bra med mitt inte godisätande.
man ska inte hålla på med sånt när det är påsk :p

igår var vi i muntarp med, på den fria träningen. det gick lite halvbra. jag kännde att jag mest stressade upp hanke och blev skitsur på honom när han skällde..
fast det fanns dom som skällde betydligt mer än hanke..
men det är jobbigt iaf.


nu börjar iaf skolan snart, och jag tror att jag och johanna kommer åka till klubben några gånger när vi slutar tidigt.
iaf när jag har bilen :)

jag har snöat in mig på Jimmy Eat World. lyssnar på In the middle typ hela tiden. snart kommer jag hata den..

jag borde städa..

It just takes some time, little girl
You're in the middle of the ride
Everything, everything will be just fine
Everything, everything will be all right, all right

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jimmy eat world är brrrrrraaaa! jag har för mig att de var på hultan förra året.. men ja vet inte om ja såg dom eller inte :s

2009-04-09 @ 11:36:13
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/
Postat av: Jocke

Hanke var visst duktig! Han sprang genom alla tunnlar utan att ens tveka! :P

2009-04-09 @ 16:23:13
Postat av: Sanna

jew var på hultan.. men jag såg dom inte :(

2009-04-09 @ 21:55:13
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0