solsolsol

idag skiner solen, de ni!
har hunnit med att gå runt två sjöar med hankis idag, en gång runt ingsbergssjön och en gång runt hanskerydssjön. det var varmt och jätteskönt :D
och hanke badade..
isen vid ingsbergssjön hade försvunnit närmast land, så det var typ en meter som det var vatten på.
hanke fick helt plötsligt för sig att han skulle ut på isen, så han hoppade dit, men sen glömmde han hoppa på vägen tillbaka XD
så han badade tidigare än dig i år sanna! ;)

imorn ska vi till ullared.. och vi ska åka tiiidigt. och jag ska köra för jocke kommer hem halv ett inatt.
dom har btw börjat sälja vanligt godis på öb, jättebilligt! :D
så jag har ordnat med färdkost tills imorn :D
var inne på Willys med, där mötte jag mikael, min blivande ingifta ingifta svåger :å
kan man säga så? jockes systers kille kan man nog också säga :å eller bara mikael..
han köpte 6 glasspaket.. ^^
han var nog hungrig...

ikväll ska jag ringa till pappa för dom som är intresserade.. :p
sen ska jag kolla på främmande fågel för det är typ det enda som finns på datan, och det är ju olagligt att ladda ner nu. eller ja, det har det väl varit ganska länge iofs.. men jag ska kolla på den filmen iaf, svensk skit. igår kollade jag på "låt den rätte komma in". ingen film som jag tänker rekommendera..

btw igen så har hanke blivit en duktig hund!
han har gått jättefint på våra promenader den senaste veckan, och jag har trott att det har varit för att det är slaskigt på marken, och hanke tycker att slask är jätteäckligt och vill helst att man bär honom till ett träd där han kan kissa.
men nu har det varit torrt på marken i minst två dagar, och han drar bara lite ibland, sen går han som en ängel bredvid mig! helt otroligt. fast han slutar nog snart.. haha.

nu har jag skrivit långt!
idag hämtade jag min student mössa och mitt champangeglas. :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

mjau.. ja kanske också skulle till ullared imorn, fast nu ska ja inte det :å

2009-04-03 @ 19:49:09
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0