träning

har precis kommit hem efter ca en timmas träning på klubben.
vi har tränat sitt, ligg, stå, kom, stanna, hopp upp och lite agility mm. men främst har vi tränat att vara i närheten av andra hundar, men det vet inte hanke att vi har tränat :å

idag har jag fått lite gjort i skolan iaf, pratade lite med johan om historia grejen, sen har jag äntligen lämnat in mina två sista bokrecensioner till niklas, dom som blev klara redan i augusti men som jag inte har orkat skriva ut och lämna in XD

nu har jag kvar ett prov i djursjukvård och så ska marika och jag fixa akvariet, men det är inte så lätt att göra sånt när läraren i ämnet är sjukskriven.. :) sen är jag klar :)

johan ska komma och prata med hela klassen snart, då är det obligatorisk närvaro även för marika som inte går i skolan längre! :p
han ska ge oss våra betyg som dom ser ut just nu och så ska han ge lite deadliners för kurser.

men jag kan redan nu avslöja att deadline för matte b är vecka 20 :)
för det står på vårat schema :å vilken tur att man blev klar med det redan innan kursen slutade :D

jag känner mig ganska duktig när alla sitter och pratar om hur mycket dom har kvar :å

träffade josef på lunchen, han går bara historia nu.. och han sa att han får alla poäng han behöver ändå.. men han har inte gått matte b, engelska b, lantbruksdjur/djur i park, idrott b eller tävla med hund.. så jag tycker att han borde kolla det igen, för det verkar skumt.

linda pratade lite om hur det kommer se ut för dom som börjar ettan nu i höst, dom har ju gjort om upplägget och satsar mer på djursjukvård och tar bort djur i park helt eftersom att den kursen inte gör att man får jobb lättare ändå om man inte har riktig tur.. så jag blev lite avundsjuk.. dom som börjar då kommer få mycket mer jobbchanser när dom går ut..

men men, vill jag så får jag väl gå om, så nej tack :p




Kommentarer
Postat av: Anonym

du får säga till mig när jag ska va i skolan för annars kommer jag inte veta det :å

2009-04-16 @ 20:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0