akvarium

idag har jag sålt ett av alla akvarie som jag har i mina ägor :p nu har jag bara tre kvar :å haha. fast ett ska jag ha kvar. :p

fick precis ett mail från en tjej som undrade om akvariet hade stått utan vatten i två veckor. hallå! jag skrev klart och tydligt att akvariet stängdes ner för två veckor  sen, tror hon att det står på nån vind med vatten i eller? :S
jäjä.
blev iallafall av med ett idag, och det är bra, lyckades skicka med honom två små lavastenar och två rötter med, så nu slipper dom ta en massa plats, och han blev så glad så :)

spenderade halva dagen i högagärde, det var mysigt.. jag saknar att dricka te och äta macka på kvällen med famijen, eller ja, jag dricker oboy, te är bläääk!
jag funderar på vilken dag jag ska orka gå till arbetsförmedlingen.. marika kan inte du bara komma och kidnappa med mig dit så blir allt mycket lättare! haha

nu är det bara 2 hela dagar och en halv dag kvar tills vi hämtar soffan! yay!
sen väntar kanske en helg i halmstad? beror på vädret, är det fint så åker vi, är det dåligt så stannar vi hemma och hejjar på sanna och tascha på lördag :)

har iaf skaffat hankevakt ifall vi åker, min förtroendeingivande lillebror! haha
han har suttit halva dagen och ritat tatueringar. jag personligen tycker nog att det räcker med två tatueringar/månad, men han tänker visst hinna med fyra denna månaden..
jaja, det är hans problem om han ångrar sig fem minuter senare. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0