arbetsförmedlingen..

var tvungen att gå till  arbetsförmedlingen och ha ett trevligt uppföljningsmöte idag..
det blev inte så trevligt..
jag började med att säga att jag inte längre vill att mitt namn ska komma upp om det kommer in någon och söker avbytare,
så då tog hon bort det från min lista.

bara några minuter senare satte hon sig och började kolla efter jobb åt mig på deras hemsida, vilket jag själv göra varje dag, kärring..
det största problemet jag hade med henne då var att hon kollade enbart på jobb inom naturbruk = mestadels avbytarjobb... så då sa jag till henne igen att jag inte var intresserad av de jobben.. ingen reaktion.

tillslut hittade hon ett jobb som djurskötare på en djurpark i Skåne, annonsen låter jättekul och så, men det är i Skåne, och jag bor i Småland med sambo + hund.
Så det sa jag till henne, då sa hon att han nog klarade sig utan mig..
så jag frågade om hon på allvar menade att jag skulle flytta ifrån min sambo.. idioten svarade ja, så då frågade jag henne om hon hade en man som hon skulle kunna tänka sig att flytta ifrån för ett jobb.
"ja, det har jag, men jag är gift, det är en helt annan sak, och dessutom har han ett arbete här"
WTF?!? är det mig det är fel på eller?!?
min pojkvän har väl också ett jobb! och i denna frågan kan jag inte se skillnaden på att vara gift och att vara sambo.
sjuka människa! jag är AAAAARG!

Kommentarer
Postat av: Stina

De är störda där inne.

2009-08-24 @ 23:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0