Bada

var och badade med hanke i helgen, och vet ni, han kunde faktiskt simma! haha. och han verkade gilla vattnet..
men det var sjukt varmt, även en liten vattenrädd jack russell kan behöva svalka sig då, speciellt om bollen får för sig att rymma ut i vattnet, då måste man ju liksom hämta den innan någon annan gör det!

igår var det gubbar här och installerade våran diskmaskin, så nu tänker jag inte diska för hand på flera år! :p
hanke underhöll sig själv med att morra på dom så fort han såg dom.. :p

igår hade joakim och jag varit tillsammans i två år, vilket firades på coco thai :D

idag blir det pannkakor, inte lite lyxigt. haha.
ska nog rengöra akvariet idag med, det har faktiskt stått i två veckor nu så jag tycker att det borde gå :)
sen blir det nog en promenad i skogen med hanke när joakim har kommit hem :)


och sen blir det blåbärspaj för jag var med mamma och plockade blåbär igår. mums! :D

btw så är alfalfagroddar jättegott till frukost :)





dag 1

dag 1

dag 4
dag 4

Kommentarer
Postat av: Sanna

oj groddarna har ju växt lite XD

2009-08-12 @ 13:33:22
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/
Postat av: ida

ja, tänk bara om dina meloner växte så snabbt! xD

2009-08-12 @ 21:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0