bloggandet kommer igång..

nu har jag bloggat två dagar i rad..
de ni!

idag har varit en seg dag som vanligt..

var på Accretio idag på förmiddagen och kapade till duschstången, så nu sitter den uppe. :)
kvällen har jag ägnat åt att limma fast listen som ska hindra duschvattnet från att åka ut i resten av badrummet.
det var ganska kul iofs. :p

har precis börjat förbereda salladen som jag ska ha med till filippin-mötet imorgon :)
vi ska till Åsa och göra klart rapporten, ska bli kul att träffa alla igen, och dessutom är Juvy i Sverige :)
för exakt sex månader sedan var jag i Filippinerna..
det känns som en evighet sedan samtidigt som jag kommer ihåg allt så väl..


på tal om sallad så har mina söta groddar börjat växa jättemycket nu :D
dom har fått vita små svansar


idag har det hänt en rolig grej, en viss Johanna har suttit i häktet i fem timmar pga att hon gick in i ett övergivet hus. haha.
det var hål från taket och ner till källaren..
men det fanns tydligen en ägare till rucklet, och han såg när Johanna åkte förbi i sin bil och ringde polisen för att han trodde att johanna skulle göra inbrott.
så Johanna fick åka polisbil... :p
vissa har mer händelserika dagar än andra, :p

det mest händelserika jag har varit med om idag var nu för 20 minuter sen när jag var ute med hanke och gick. hanke gick snällt vid min sida när vi passerade en unge på kanske 4 år, hon satt och tittade på oss jättelänge, sen helt plötsligt skrek hon "den hunden är farlig" och började sedan gallskrika så att alla i hela nässjö måste ha hört det..
både hanke och jag blev ganska förvånade.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0