lördag

idag var vi i ingatorp i brist på annat. :p
blev iaf en ny soffa beställd, den ska vi hämta på fredag, en grå/svart soffa med divan. lite större än den vi har nu, men denna kan man ligga i och kolla på tv, till skillnad från den vi har nu där man får ha huvudet på armstödet som är en halvmeter högre, känns det som, så man får nackspärr om man ligger i mer än 2 minuter :p

så nu hoppas jag att vi blir av med den andra innan fredag. :)
lite trångt med två soffor i våran lägenhet kanske.

idag har det varit tråkväder.. det var fint på förmiddagen, men då var vi inte hemma såklart.
hade tänkt mig att det skulle bli två skogspromenader med hanke idag, men det blev bara en, för det har bara regnat och regnat hela eftermiddagen..
hoppas på bättre väder imorgon :)

mina groddar växer iaf :D (jag vet, jag har inget liv :p )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0