måndag

började morgonen med att springa igen. skönt men jooobbigt..

igår sålde vi en massa grejer, satte ut annonser på blocket på min orbitrek, vårat gamla skrivbord och våran soffa, några timmar senare var allt borta. haha.
så nu har vi ingen soffa innan fredag.. det är tur att jocke jobbar natt så att jag iaf får ha fotöljen för mig själv. :p

jag såg precis ett reportage om ett par som hade grillat sin hund och sen ätit upp den.. hmm. vem äter upp ett husdjur? :S jag blir äcklad av tanken.. :S
usch..


idag ska hanke och jag träna med sanna och tascha, fast om det börjar ösregna så blir det nog inte, för då blir gräset haaalt.. fast å andra sidan så får man säkert vara ensam på hundklubben då, och det är skönt :p
kanske blir en tur till gisshult med om det är fint väder, för hundbadplatsen där var faktiskt helt ok :)

Kommentarer
Postat av: marika

Första, du är sjuk.

Andra, tacka mig! :P

2009-08-17 @ 14:06:30
Postat av: Sanna

mjau! det var kul att träna tycker jag. eller jag tränade inte, men tascha :å

2009-08-17 @ 18:32:15
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/
Postat av: ida

marika vad ska jag tacka dig för? haha. varför du anser att jag är sjuk är ju inte så svårt att räkna ut, jag gissar att du syftar på den första meningen.. :å

2009-08-17 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0