morgonmotion ;)

ännu en morgon jag börjar med att springa, denna gången tog vi tre kilometern :)
hade med hanke, så jag började med att gå med honom i koppel, typ 700 meter, sen släppte jag honom och det gick faktiskt bra. han följde med hela tiden och tog inga avstickare som han annars gör ibland.. :)
det gick väl hyfsat bra att springa.. det var ltie lerigt på vissa ställen, men det är väl bra träning att hoppa fram lite ibland också. haha.
så nu har jag invigt dom nya löparskorna, en viss hanke åt ju upp dom andra när Oskar hade hand om honom..
så jocke köpte nya åt mig, han är snäll  :)
det blev ett par terränglöparskor, bra med tanke på att jag inte kan springa på asfalt ändå. det gör jätteont i benhinnorna efter bara några steg.
tur att grus och jord funkar jättebra :)


denna veckan jobbar jocke eftermiddag, så vi får väl se vad hanke och jag hittar på...
blir väl hundklubben några kvällar kanske :)
och sen har vi ju några bullar att äta upp :D
hemmagjorda bullar är mumma :D


förresten så fick jag jobbet i stensjön, så mellan den 14 och 18 september får alla åka till Stensjöns lanthandel och hälsa på mig i den äckliga kaffelukten! haha.
det var äckligt att hälsa på han som äger det, han hade handsvett! det var som att ta i en ickeurkramad disktrasa! urk!!

idag ska jag iaf städa lite, antingen i alla mappar med kort på datan, eller i garderoberna i hallen.
mapparna kommer ta några timmar...

Kommentarer
Postat av: marika

Jag behöver också jobb.. ge mig?

och jag vet vad du kan göra på dagarna, baka saker och sen åka ut med det till mig! :D

2009-09-01 @ 22:54:52
Postat av: ida

haha. ja, det kan jag ju ägna mig åt :å om du betalar mig en massa pengar kan jag ju försörja mig på det :å

2009-09-02 @ 09:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0