torsdag

idag har jag plockat lite mer blåbär, hade tråkigt så jag tog med hanke ut i skogen och plockade några deciliter.
hanke åt nog upp några deciliter blåbär med.. haha
började denna morgon med att springa ca 2 km innan frukost, denna gången fick inte hanke följa med för förra gången skulle han bara kissa hela tiden..
jag har blivit en nyttig människa, springer på morgonen, äter groddar istället för pålägg.. fast idag åt jag korv med.. :p





.....men å andra sidan så åt jag en halv morot och ett plommon också, så jag är nyttig ändå :p
och det är mycket bättre att gå på promenad/springa innan frukost, för då orkar man äta mer och blir inte hugrig någon timma senare som jag har tendens att bli.. :p


igår var jag duktig och sökte jobb med, men man var tvungen att skicka med ett kort, usch!
det var faktiskt ett av dom första jobben jag har hittat som jag har kunnat söka till.. annars är de mest en massa cnsoperatörer, truckförare eller personliga assistenter över 25 år som dom söker.. :p

bajdewej så fick jag lönebesked från Järsnäs igår, lite tidigt med tanke på att jag får pengarna den 25e.. haha.
men dom är behövliga iaf:p

började på en ny burk med groddar igårkväll, men den här gången tog jag typ bara 1/4 dl groddar, med tanke på att dom inte fick plats förra gången och att jag ändå inte hinner äta upp alla innan dom blir för gamla..
så igårkväll, efter ca 6 timmar i vatten, såg dom ut såhär:


och idag på morgonen efter en natt i skafferiet såg dom ut såhär när jag sköljde av dom:
söta små grodyngel :p

denna helgen skulle vi ha tillbringat i högagärde, för mamma och pappa ska på mc-bröllop,
men sen skulle visst oskar vara hemma, sen skulle han inte det, sen visste han inte och tyckte att vi skulle anpassa oss efter honom och komma om han helt plötsligt bestämmde sig samma dag att ikväll tänker inte jag vara hemma, men nej tack, vi har ett eget liv här borta också..  nu har han sagt igen att han ska vara hemma, så nu får han klara sig bäst han vill..

så denna helgen blir det troligtvis volleyboll fredag kväll med alla bodaforsmänniskor, på lördag blir det kanske ingatorp, och sen hoppas jag att jag ska kunna ta mig ut till muntarp och träna lite med hankis.

nästa vecka jobbar joakim eftermiddag, så då blir det nog mer hanke träning :)
sanna vill du vara med och träna någon dag? ta inte cykeln isf.. det gick ju inte kanonbra förra gången direkt :p

Kommentarer
Postat av: Sanna

jupp jupp träna nästa vecka låter bra bra :) och jag ska ta bilen :å

2009-08-14 @ 12:29:22
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad är det för jobb du har sökt då?

2009-08-16 @ 19:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0