4,6 km

Så långt kom jag på min promenad idag.
Promenaden utan Hanke alltså, den jag gör varannan dag, när jag inte gör styrkeövningarna :)
Och det var lika skönt som vanligt. :)
Det är skönt att få gå iväg själv utan att behöva tänka på hunden, eller prata med någon.

Snart ska jag ner till Ica och hämta min mobil, den har jag bara varit inlämnad i typ 1,5 månad..
Nu är det bäst för Media Markt att den funkar!
Skulle visst köpa smör också. Sen var det nåt mer.. hmm..
Bäst jag smsar Jocke och frågar.. :p

Sen blir det en tur till Högagärde :)
Det är trist att sitta ensam hemma när Jocke jobbar kväll. Så det brukar bli en del turer dit då.

Fast först ska jag kolla på Project Runway.
Eller det kanske jag inte hinner.. Tänkte gå med alla hundarna och möta mamma vid bussen, och den kommer nog halv sex tror jag.
Då får jag se det imorgon istället.  :)

Var precis inne i sovrummet och letade efter kameran, som jag hittade..
Hanke låg och sov i sängen, och han har som vanligt lite konstiga sovställningar.. Lite vriden på nåt sätt..
Hundar är lustiga.. :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0