ett inlägg till :)

Det blir visst ett inlägg till idag. :)
Eller iofs kommer klockan nog passera tolv innan jag hinner skriva klart.

Just nu skriver jag bara för att jag har tråkigt och inte har nåt annat att göra..
Tänkte övveraska Joakim med en varm macka när han kommer hem från jobbet om en stund, igår låg jag och sov och har inga minnen av att jag vaknade när han kom hem :P
Kommer bara ihåg att jag vaknade en gång runt 3 och var tvungen att snurra lite på persiennerna för en gatulampa lös mig rakt i ögonen. :P

Måste gå ut med Hanke en gång till också, var nog ute vid 7 sist, sen dess har han typ bara sovit.
Han sover länge min lilla hund.
Han brukar somna vid åttatiden, sen kan han lätt sova till 10. Men jag brukar väcka honom vid typ halv nio när jag vill ut och gå :p
Fast sen går han iofs och lägger sig igen.. haha.

Sen håller han igång heeeela dan.
Tycker att han kan sova mindre på natten och ta små pauser under dagen ist..
Men förhoppningsvis kommer väl det med åldern.. ;)
Träffade en i djuraffären tjej idag, hennes jack russell var 6 år och hade inte lugnat ner sig ett dugg sen hon var valp.
Känns bra.. haha.
Men å andra sidan skulle det inte vara så kul med en hund som bara ligger och latar sig hela dan. Som Bigglez tex. haha.
Hanke ställer ju alltid upp på allt :)

Nu ska jag fixa mackor :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0