Gå fint.

Nu är det inga bananer kvar i kylen. :)
Det är gött :)
Så imorn är det helg, tror inte att vi ska göra nåt speciellt imorn, på lördag blir det väl kanske jakt på förmiddagen, sen kommer Jockes föräldrar på eftermiddagen, vi ska intervjua dom till bröllopshäftet..
På söndag tror jag inte heller att vi ska göra nåt, så det blir en slapp helg igen :)

Usch, nu har Hanke fisit :S

Förresten så kom jag precis på att Joakim och jag har varit ihop i två år och fyra månader imorn :)
Tror att vi har bott ihop i typ ett år och åtta månader.. För jag tror att jag flyttade till honom lite efter att jag fyllde år.
Eller ja, jag bodde ju hos honom på helgerna, och den första veckan han hade lägenheten låg jag i hans säng en hel vecka, jag blev magsjuk och kunde inte ta mig nånstans XD

Har precis varit och och tränat lite med Hanke i en timma, tränades mest på att gå fint, och det är jobbigt om man har fått för sig att man kommer fram snabbare om man drar som en besatt.. :p

Imorn får jag nog förresten veta om jag kommer få läsa engelska b i vår..
Blev nervös nu bara för det.. Det är ju inte direkt nåt man behöver bli nervös för. haha.
Eller ja, min framtid kan hänga på det, men vem bryr sig? :P

Lägger upp en bild på mig och mina små älsklingar för några år sen :)
Var och köpte ett täcke till Zingo igår, hoppas det passar, för då ska väl hans leder inte må lika dåligt av kylan längre.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0