Hanky överraskar!

Idag har jag världens träningsvärk i låren. haha.
Kombinationen av mina benövningar i måndags var väl kanske inte så utträknade.. ^^

Har hunnit med en hel del idag, var hos pappa och lämnade lite grejer som jag glömde lämna igår, var och Handlade lite i en massa affärer och så har hanky och jag tränat :)

Och på tal om det så förvånade han idag.
Har ju tränat på vänd ett tag, och fram tills idag har jag hela tiden fått hjälpa honom genom att dra lite i kopplet, men idag klarade han alla gånger utan någon som helst hjälp! :O
Det är märkligt hur det kan gå så snabbt..
Iofs så har jag inte lagt till så många störningsmoment än, men det kommer det också.
Tänkte vänta nån dag till med det, så att det verkligen sitter. sen får jag se vad vi hittar på för elaka saker :p
Tror att joakim får vara störningsmoment de första gångerna. han är sådär lagom rolig ;)


Nu insåg jag precis att klockan är lite efter 18.
hade hoppats på 20 :P
Det är trååååkigt att vara hemma när jocke jobbar kväll.
Man går bara och väntar på att man ska få sova. haha.

Men först ska jag hitta nåt att äta, kolla på Bonde söker fru och kanske äta lite nötter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0