Inlägg Nr. 2 för dagen. Nr. 104 för bloggen.

Ibland är man på blogghumör!

Hade inget att göra nu, mellan Anna Ankas jul och Trauma.
Eller jag har inte bestämt om jag ska kolla på Trauma eller CSI.
Men Trauma är nytt, så jag tänker nog kolla om det är nåt bra.

Anna Anka är underhållande.
Funderar på om hon spelar eller helt enkelt är så blåst som hon verkar vara.
Sen är hon otroligt fixerade vid allt som har med sex att göra.
Varannan mening innehåller ordet avsugning. haha.
Det måste vara fejk?


Skit samma, bestämde mig för att göra ännu mer julgodis innan. :p
Blev lite inspirerad av mamma igår, hon hade gjort några chokladgrejer, så jag tror att jag lyckades göra samma sak idag.
Smälte choklad och hällde i russin och grovhackade valnötter. Hoppas det blir gott :)


Satt och tittade lite på microvågsugnar innan (roligare saker kan man göra).
Har nog rengjort våran 3-4 gånger sen Joakim använde den för att elda upp min vetekudde.
Jaja, han eldade inte upp hela vetekudden. Han brände bara bort två av "sektionerna", den är uppbyggd av sex st påsar typ.
Och den slutar inte lukta.
Så vi får väl se om det kanske blir en ny i mellandagsrean. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0