Jag blir så trött!!

Jag ska läsa Engelska B i vår, och när jag var på det där pisskontoret och anmälde mig så sa dom att jag skulle få en bekräftelse samt schema den 11 december.
Den 16 december fick jag min bekräftelse.
Men nåt schema har jag då inte sett.
Har mailat två olika personer sen dess och har fortfarande inte fått nåt svar, så idag mailade jag fyra till.
Är det så otroligt svårt att svara på ett mail?!
Eller ja, en fick jag svar från direkt, "Jag har semester, åter den 7 januari."
Precis det svaret jag ville ha...
Så nu kanske jag inte kan få min praktik som jag vill ha. Bara för att dom irriterande gubbarna på kommunen inte kan få tummen ur röven!

Idag har jag än så länge varit ute i typ en timma med Hanke och tränat på att gå fint och att ta kontakt med mig när jag ber om det.
Vi såg en hund på lagom långt avstånd så vi tränade lite och det gick jättebra :)

Snart ska jag nog sätta mig och glo på tv och äta lite julgodis :p
Vid halv ett kommer Joakim hem, funderar på om jag ska fixa lite glögg och annat gott, det är ju hans sista eftermiddag detta året :)
Dom skulle äta jultallrik på hans jobb idag, och jag är väldigt avundsjuk!
Jag längtar efter prinskorv, köttbullar, rödbetssallad och annat smaskigt :D

Nu ringde en gubbe från kommunen och jag fick honom att ringa direkt till dom som gör alla scheman, för en irriterad Ida kan bli en väldigt aggressiv Ida, så han vågade nog inte annat. haha.
Jag kan nästan bli förvånad över mig själv ibland, vanligtvis är jag ganska blyg bland nya människor och så, beroende på vilken situation det är, men blir jag arg så blir jag en annan person och den personen är inte blyg.  Den sidan är det som tur är inte många som har sett :p


Min något trötta lilla jakthund, förra helgen. Pappas nya GPS till honom är ganska rolig, den visar var och hur långt han springer. Bigglez springer mellan 1-2 mil/jakttillfälle. Det är inte konstigt han blir så vältränad på hösten/vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0