Snart är 2009 över :)

jepp jepp :)
Och jag ser fram emot ett nytt år.
Ska börja plugga lite igen, kommer förhoppningsvis ut på min praktik och sen kanske det blir att läsa till allvar i höst :)
Längtar efter sommaren igen gör jag också.. Att kunna gå ut i shorts och tshirt utan att förvandlas till en isglass.
och åka mc :)

Nyår kommer förresten firas hos Maria och Andréa i Gådeberg tillsammans med Daβ Bodaforsare.
Hanky får spendera kvällen/natten med Bigglez och Zingo, där blir det nog lugnast.


Förresten så har Joakim och jag klätt om stolarna i köket, och idag var jag i Högagärde och sydde en duk i samma tyg.
Köpte det i Jönköping i måndags, då blev det även lite kläder, en micro och en stereo inköpt.
Så det har blivit lite ändring i köket och det gillar vi :)

Nu plockar visst Jocke fram lite julgodis (som inte har gått döden till mötes i min mage än), så jag ska väl sätta mig i soffan och mumsa i mig lite :)


Köksbordet, före och efter



Bänken vid kylen, före och efter



Bänken vid spisen, före och efter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0