snöö

idag vaknade jag av plogbilen, det tackar vi inte för!

är hyfsat trött idag, vikarierade på dagis igår, och en av ungarna var inte ett dugg rolig så jag var halvt död när jag slutade.
han slog både barn och lärare.. :S
han hade ingen som helst respekt för någon..
hade det varit mitt dagis så hade han inte fått vara kvar, för han förstörde hela tiden.
men men :)
det var kul iaf :)

på kvällen åkte vi till Josefin och Mikael och intervjuade dom inför bröllopet, så nu ska jag försöka skriva in över 50 frågor och svar i datan, är inte direkt motiverad :p
sen blir det att ta bort frågorna som fick tråkiga svar och så där. för vi får nog inte plats med så många frågor i häftet :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0