tandläkaren

Var hos tandläkaren idag, och jag fick inget bananklister?! Vad har hänt med världen?! Istället fick jag nåt flourklister som inte alls är lika gott..
Iofs minns jag inte när jag fick bananklister sist. haha. Men ändå :p

Tandläkaren tyckte iaf att jag hade jättefina tänder :D
Så nu är jag med i frisktandvården, eller vad det heter, så jag kommer betala 15 kr/månad och då ingår allt jag kanske kommer behöva. Om jag skulle få ett hål eller så..
Och det är väl bra antar jag.
En ful tandborste fick jag också.. Haha.
Sen ska jag tillbaka i eftermiddag och lämna mitt kontonummer och då ska jag få en påse med grejer som är bra för munnen.. haha. Joakim ska ändå åka och lämna blod så jag slipper cykla igen :p
Just det ja, jag CYKLADE till tandläkaren. 4,7 km. och jag välte inte en enda gång! :D
Jag som knappt kan cykla i normala fall lyckades ta mig hela vägen till sjukhuset och tillbaka utan att välta en enda gång :D trots hala vägar och en tjock jacka :p
eller ja, jag välte när jag skulle in i förrådet, men då satt jag inte längre på cykeln. haha



Idag på morgonen var jag ute med Hanke och tog kort på honom i frosten. Ska beställa julkort med honom på.
Det var inte det lättaste för Hanke ville inte sitta still med en tomteluva på huvudet. haha.
Så jag har inte vågat kolla resultatet än. :P
Ska nog göra det snart så vi får iväg beställningen i eftermiddag.
Det vore ju bra om vi fick korten innan dom ska skickas iväg :p


Så här ser det ut utomhus om man går upp lika tidigt som mig :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0