trååååk!!!!!

Jag har så grymt tråkigt att jag bloggar en gång till.. :O
joakim jobbar natt och av någon anledning sa jag att jag skulle vara vaken när han kom hem. korkade människa!
haha. fast det är iofs inte så kul att gå och lägga sig själv. men jag har inget att göra!

gick en runda på stan med hanke för en stund sedan. kl 23 i Nässjö är det inte mycket folk ute kan jag lova! haha

men idag var en ovanlig dag... först kom det en bil med ungdomar och körde förbi typ sjuttioelva gånger, sen stannar dom bredvid mig.. "hmm" tänkte jag..  sen öppnade en kille dörren och säger "Du där!" "HMMMM...." tänkte jag .. xD
sen sa han att dom skulle till en kompis som dom inte riktigt visste var han bodde men dom trodde att han bodde vid ett café som hette nånting med "Nöje". då sa jag att dom skulle backa tio meter och svänga höger, åka tre meter till och sen var dom framme ^^
fast jag sa inte att Café Nöje är Nässjös nya stripp klubb, det får dom märka själva.. fast dom kanske redan visste det.. :o haha.

inte nog med detta, fem mintuer senare möter jag 3 tanter i rullstol som tävlar mot varandra mitt i vägen!

jag kanske gick i sömnen och drömmde allt? :S

nu är joakim hemma om 80 minuter. gäsp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

för det första: HAHAHAHHA tanterna äger! XD

det andra: Har Nässjö en ny stripp klubb? XD

och det tredje: hur vet du det, och hur kan du vägen utantill till den? varit där ofta, hm?

2009-05-29 @ 22:19:21
Postat av: marika

det var från mig.. jag skrev det men det försvann :(

2009-05-29 @ 22:20:01
Postat av: ida

haha. det har stått om den i tidningen :p

och jag gick förbi där dagen innan det och funderade på vad det var för café och funderade på om jag skulle gå dit någon dag, men jag tror att jag struntar i det :å haha

2009-06-08 @ 19:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0