En banan kvar.

Idag är det onsdag, bara en banan kvar, sen är det helg :)
Och för er som inte fattar det där med bananer (korkade människor ^^), så äter Joakim en banan om dagen när han jobbar nattskiftet (vilket betyder att joakims intag av frukt i en hel månad = 8 bananer, bra!), och nu har han åkt till jobbet, så det är bara en banan kvar i kylen :)
Och en banan låter mindre än ca 1,5 dygn :P

Idag har jag inte gjort så mycket än, tog min snabba promenad för dagen ner till Kvantum och tillbaka, 30 minuter tog det, varför i hela friden ska det vara uppförsbacke hela vägen hem?!
Livet hade varit mycket enklare om det hade varit platt.. :)


Snart ska jag ringa till en människa som jag aldrig har träffat, sånt hatar jag..
Jag tycker att det är läsigt att prata i telefon överhuvudtaget! haha.
känner jag personen väl så är det inga problem, så störd är jag inte iaf :p
Men personer som jag har träffat några gånger bara är det hemskt att prata med! haha.
Tror att jag är rädd för pinsamma tystnader.. :P

Jaja, imorn ska jag iaf till hunklubben och julpynta och äta pizza :D
Har en känsla av att det inte kommer bli alltför seriöst.

Nu ska jag snart ringa.
Tror jag ska gå på toa först :å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0