frallor :D

idag blev jag påmind om att jag, marika och sanna skulle ha bakdag. det hade jag glömt bort. :p
hmm.. jag brukar inte glömma sånt. jag börjar bli gammal.. :P
men iaf, sen pratade vi inget mer om det, så jag trodde att det inte blev nåt, så nu gör jag fraaaallor :D

sen visade det sig att marika och sanna ville baka ändå, men nu blir det nog inget iaf. tror jag.. haha.

det är lite komplicerat för min hjärna att förstå allt.. :p

sen blev jag väääldigt sugen på att göra cup cakes. bara för att jag aldrig har gjort det. :å
men jag får se om energin räcker så långt. :p

Kommentarer
Postat av: marika

allt är sannas fel! :P

2009-11-26 @ 19:43:51
Postat av: Anonym

ska vi lönnmörda henne? :P

vi kan förgifta henne med en cupcake! :D

2009-11-26 @ 21:50:46
Postat av: marika

hahaha, låter bra det! :P

2009-11-26 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0