Fredagen den 13

Igår så var den 13 verkligen ett otursnummer..
Först gick bilen sönder, ett fjäderben hade rostat av, så höger framdäck stannade kvar på marken när jocke lyfte upp bilen.. haha.
så kul är det inte egentligen, det kommer kosta ca 8500 att laga.. :/
Jag ska åka med den till verkstaden klockan åtta måndag morgon, usch..
Man får åka saaaakta och försiiiiktigt.. :p

Efter det så blev det någon läcka i en huvudvattenledning eller nåt i Nässjö. Så då tog vattnet slut.. ^^
Så vi var utan vatten större delen av eftermiddagen igår, sen kom det igen, men sen tog det slut idag på morgonen igen. Det kom tillbaka runt lunch tror jag, men trycket är väl inte det bästa och vattnet i vattentornet är visst i princip slut, haha. men det ska väl fixa sig om några dar :)

Idag så var iaf snön som tur var borta när jag vaknade idag på morgonen, så då tog oturen en vändning :P, var lite rädd igår kväll för det slutade aldrig snöa!
Gjorde typ ingenting på förmiddagen, förrutom att försöka komma på vad vi ska köpa till alla i julklapp..
Sen var vi ute på skogspromenad med Hanke mitt på dan, han fick spåra lite också :) Det blev ett hussespår, nåt som Hanke inte är så van vid, men han var duktig ändå :)
Lite senare på kvällen blev det en tripp ner till stan, vi åt på en Italienare och en Grek och det var muuums och mysigt :D

Nu är vi iaf hemma igen och jag ska väl snart sätta mig och kolla på film :)

Var ju förresten och julpyntade hundklubben i torsdags, och det blev precis så seriöst som jag misstänkte att det skulle bli.. haha.
Men vem har sagt att en julgran nödvändigtvis måste vara en gran!?

Är lite sugen på att julpynta hemma också, köpte lite nya grejer när jag var i Ullared med mamma.. :p Men det får väl vänta ett tag till :p

Nu ska jag sätta mig i soffan med Joakim och Hanky :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0