Hanky är duktig!

Så.. Idag är det dag 1 i vårat "nya" liv, med ny träning. :)
Än så länge så har vi bara övat på "titta", det är ju det smidigaste, man kan sitta i soffan och inte anstränga sig nåt. haha.
Började med att han skulle titta i någon sekund bara, sen blev det fem sekunder, och det klarade han jättebra, så vi ökade till tio innan vi slutade. :)  Han klarar säkert väldigt mycket mer, men det är dumt att fösöka för mycket och misslyckas.
Störningarna bestod av tvn och Joakim som satt vid datan.
Snart ska vi ut och träna på att gå fint och sen blir det lite vändträningar också tänkte jag :)
Och så avslutar vi med att springa i skogen :D


Imorgon blir det väl lite träning, och sen ska jag ut med Sanna och Marika, tror jag? Johanna ska väl också med kanske?
Jag har ingen aning. haha.
Hämta granris ska vi förresten göra imorn med :D Eller kanske på lördag?
Vi ska försöka klä in balkongräcket i granris och sen ha en ljusslinga i det.. Vi får väl se hur resultatet blir.. haha
På lördag blir det att gå upp tiiidigt, så på fredag får jag väl försöka ta mig hem hyfsat tidigt iaf.
Och på söndag ska jag kanske hjälpa mamma och pappa att servera kaffe på adventskonserten :)


Dagens bild blir på en mycket ung, lite halvful, Hanke pank. :p  Hans tassar är söta iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0