Jönköping!

Idag blev det Jönköping! :)
Jag insåg igår att det skulle vara mörkt innan jag var ute vid bilen om jag skulle åka då, och att åka i mörker är ju inte jättekul.
Så idag hann jag iaf dit innan det blev mörk, hemvägen däremot var kolsvart :p

Det blev lite julklappar köpta, men den till mamma var förstås slutsåld! Den skulle nog komma in om ett tag igen, förhoppningsvis.
Köpte en present till Sanna också, och hon kommer bli såååå glad :D haha. jag sparade kvittot för säkerhets skull :p

När jag väl var hemma så kom Frida och hälsade på, och jag fick en massa filippinbilder från henne, så nu längtar jag tillbaka igen! :p
Det var trevligt att träffa nån från klassen :D

Två flickor från slummen.. :)

Kommentarer
Postat av: marika

söta :)

och sanna kommer bli så glad! :D

2009-11-24 @ 22:46:03
Postat av: ida

sanna kommer vara världens lyckligaste födelsedagsbarn! :D haha

2009-11-24 @ 23:15:36
Postat av: Sanna

det här känns inte bra... :å

2009-11-24 @ 23:40:32
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0