Jönköping?

Idag är det en tråkig trist måndag, och joakim jobbar kväll denna veckan..
3 bananer kvar.. :/

Sitter och funderar på om jag ska åka till Jönköping idag och kolla efter lite julklappar.
Vet iaf att jag ska köpa en grej till mamma där, sen ska det väl bli nåt mer till Joakim.  :)

Måste ner till djuraffären också, Hankys mat kommer ta slut denna veckan nämligen.
Så när jag ändå har kommit så långt så kan jag ju lika gärna åka till Jkpg :P

Förresten så har Hankes träningsplan hitintills fungerat bra, har bara hållt på i några dar, men än så länge så har vi följt det. :)
Det är en ganska enkel version, inte alls så invecklad som den vi gjorde i skolan.. haha.
Denna veckan ska vi öva på att gå fint i 15 minuter minst en gång/dag.
Sen blir det alltid mer eftersom att vi går ut och kissar en massa gånger, och ibland blir det mer än en lång runda/dag.
Det är ganska lagom med 15 minuter, det tar ca 5-10 minuter att gå ut så jag kan släppa honom i skogen, och så lika lång tid tillbaka :)
Nästa vecka ska vi göra samma sak fast i minst 20 minuter/gång. Efter det ska jag kolla mina anteckningar, som jag än så länge har varit duktig att göra, så att jag ser hur mycket vi har klarat av och utvecklats.
Har det gått bra så blir det kanske 30 minuter/gång och sen kan vi snart gå i en timma :)

Nu ska vi iaf ut och gå en sväng :)

Har insett att det är mycket roligare att läsa bloggar med bilder, så här kommer en bild på busiga Mille och Stella, Hanke flyr i bakgrunden :p
Dom ser väl inte alltför snälla ut :p


Kommentarer
Postat av: Sanna

vilka små roliga hundar. och jag tror inte att man blir tjock av att äta strössel :b

2009-11-23 @ 22:27:45
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0