lördag

jag är trööött, var uppe svinigt tidigt idag!
men det blev endel gjort också. :)
har bla hämtat granris hos mamma och pappa, det ska vi försöka sätta på balkongräcket imorn :)
sen ska jag ta mig till sävsjö och lyssna på julmusik och servera kaffe. yay! haha.
men ibland måste man vara snäll också :)
sen var jag ju snäll mot sanna idag också och beskrev henne till nån au pair grejs :p
jag är nog på snällhumör idag :p

på måndag ska vi ha bakdag :D
och så ska min kusins chef ringa mig angående praktik, så jag måste ha joakims mobil för min fungerar inte att prata i.. jag hör den som ringer mig, men personen i andra änden hör ingenting. :P
jag vill ha en fungerande mobil!
media markt har haft inne min på reparation i över en månad och det har inte hänt någonting med den än. jag blir galen!

nu ska jag sätta mig bredvid joakim, kolla på matrix och fortsätta vara snäll :P

dagens bild blir på hankes glada bror tarzan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0