sanna och jag ska bli rika! :D

Nu har Sanna och jag kommit på världens bästa affärsidé :D
Vi ska massträna sveriges folk! :D
Enligt Sanna är 39% av alla kvinnor i Sverige, och 54 % av alla männen just överviktiga.
Det kommer leda till att många dör i förtid, bara pga fett!
Dessutom blir man friskare av att träna, så Sverige kommer spara en massa sjukhus pengar, och dessa kommer Sanna och jag självklart få i lön! :D



"Vardagar mellan klockan 14-15 är det massträning för pensionärer,
klockan 15-16 för åldrarna 10-15
och klockan 16-17 är det 16-40 åringarnas tur"



Kommentarer
Postat av: Sanna

jag som precis skulle blogga om vår idé! jag gör det ändå :å

2009-11-27 @ 18:28:35
URL: http://sannnnnnnna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0