Söndag kväll

Nu är jag frisk igen, om någon nu bryr sig om det. :p haha.
Mådde ganska bra redan i fredags, så jag var inte sjuk så länge. :)
I fredags blev jag iaf bjuden på trerätters av min älskade Joakim.
Räkcoctail till förrätt, kyckling till huvudrätt och glass med bär till efterrätt :D
Det är en väldigt bra tradition vi har skapat nu :p

I lördags började jag morgonen med 30 minuters snabb promenad ner til Kvantum, för att konstatera att det fortfarande inte hade öppnat.. ibland är man upp med tuppen :p
Så det blev att köpa frukost på Preem macken.. ^^
Sen åkte jag iväg på rally med Joakim, Mikael, Karlsson, Samuel och Daniel :)
Dom pratade mest om att Samuel hade fått vissa kroppsdelar mosade kvällen innan.
Ibland är det hemskt att vara ensam tjej. haha.
På kvällen var det inflyttningsfest hos Samuel och Malin - ännu mera prat om hans skadade kroppsdelar ! !
Det var kul iaf, och jag blir bara mer och mer sugen på att flytta till hus på landet för varje dag som går!

Idag har Joakim varit och bytt däck på hans mammas bil, så jag passade på att åka hem till Högagärde, där var det förstås ingen hemma förrutom Bigglez, Zingo och Chayenne.

Spårade lite med Hanke, sen fick jag för mig att 13 åriga Zingo skulle få prova på lite uppletande. Så jag gjorde det ganska lätt, gick upp en ruta på ca 5*5 meter kanske, sen la jag två leksaker där, och han tyckte att det var jätteroligt :D
Det var förstås inte samma hastighet på honom som när Hanke letar.
Zingo gick runt lite och viftade på svansen och nosade lite, men sen när han hittade den första leksaken, då blev han överlycklig :D
Efter det apporterade vi lite, det är han iaf jätteduktig på :) även om synen inte är som den var förr. :)


Världens bästa Zingo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0