Tidig måndag

Nu är klockan tio och jag har varit vaken i 2,5 h.
Det är hemskt.
Det hade väl varit en sak om jag hade gått upp så tidigt för att gå till ett jobb eller nåt i den stilen.
Men att gå upp så tidigt bara för att köra ner bilen till verkstan, det är tortyr.
Hanke fick iaf följa med ner, så det blev en promenad på ca 20 minuter i uppförsbacke direkt på morgonen, så nu behöver han väl inte gå ut på några timmar iaf, tänkte ta en sväng ut i skogen sen :)

Har ingen aning om vad jag ska göra idag, förrutom att vara trött :p

Måste nog gå igenom frysen lite också, Joakim är jättedålig på att stänga den ordentligt, så den har varit öppen mellan typ åtta igår kväll och halv nio idag på morgonen.. Och jag orkade inte gå igenom allt då.
Det enda som fortfarande verkade vara fryst var rådjursköttet.. :/ Men det är ju tur att det inte blev förstört iaf :)

Just nu sitter jag och stör mig på mitt hår.. Klippte det lite själv i helgen, så nu är luggen sådär dum att den inte riktigt vill fastna bakom örat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0