trött

idag är det äntligen helg.
bara därför är jag sjukligt trött och vill helst tillbringa hela dagen i sängen.. :p
men det går inte :p
idag har jag tränat lite med hanke, både ute och inne.
Joakim fick vara med och träna lite också :p han kommenderade och jag klickade. haha. måste lära honom att använda klicker också, det går mycket bättre för hanke när man använder den.

funderar på om vi ska sätta upp adventsljusstakar och stjärnan idag också.
alla andra har ju gjort det..
vi har fått en gran ute på gården också. med ljus i. granen är skitful, men det syns ju inte när det är mörkt ändå :p

usch vad trött jag är! och så ska vi upp tidigt imorn med, något jag inte riktigt ser fram emot..
men så är det!
nu ska jag hjälpa joakim med disken. om jag orkar gå så långt utan att somna :p

jag är sugen på glögg..

bilden är från förra julen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0